Fiind una dintre cele mai noi achizitii din portofoliul simularilor de business oferite de Evolutiv pe piata din Romania, simularea de business SIMSales® transforma participantii in agenti de vanzare care concureaza pe aceeasi piata. Vor simula intregul proces al vanzarii, dezvoltarii relatiilor si luarii decizilor si se vor intrece pentru cel mai bun scor al eficientei.

Pe parcursul derulării simularii, participantii trebuie sa construiasca si sa creasca relatii cu clientii. Obiectivul este de a obtine eficienta la cel mai bun scor - “Highest Score of Commercial Efficiency”.

Impartiti pe echipe ei vor explora procesul de castigare si dezvoltare a clientilor. Participantii vor simula intregul proces de vanzare: planificarea, prospectarea, identificarea nevoilor, prezentarea solutiilor, depasirea obiectiilor, inchiderea vanzarii si follow up.

Nu este usor, dar este interesant si atractiv!

Printre obiectivele simularii se numara intelegerea tipului de relatie cu clientii (furnizor agreat, partener strategic, etc), stabilirea oportunitatilor pentru clienti (contextul pietei, nise neexploatate, noi tehnologii), analiza portofoliului de clienti, precum si a potentialului acestora, prioritizarea timpului si a activitatilor precum si utilizarea cunostintelor si a informatiilor pentru a construi increderea in sine.

Ca subiecte si concepte aplicate de business, simularea SimSALES va propune sa:

  • Discutati cei 7 pasi ai procesului de vanzare
  • Clarificati rolurile adaptate fiecarui pas de vanzare in parte
  • Identificati strategiile potrivite pentru fiecare categorie de produs in parte
  • Identificati noile oportunitati de vanzare
  • Adaptarea activitatilor de promovare pentru fiecare categorie de produs in parte
  • Care sunt principalele schimbari in provocările aflate in fata clientilor?
  • Cum putem anticipa aceste schimbari?

Cui ii este recomandata participarea la SIMDUSTRY® SIMSales?

Diferite grupuri tinta pot obtine beneficii din participarea la SIMDUSTRY® SIMSales:

  • Toata forta de vanzare
  • Directorii de vanzari (pentru a-si reaminti anumite aspecte)
  • Vanzarile B2C (dar nu retail)
  • Vanzarile B2B din toate domeniile
  • B2B2B/C (companiile ce lucreaza cu distribuitori)


Cat dureaza simularea SIMDUSTRY® SIMSales?
Durata desfasurarii unei simulari poate fi:

  • Versiunea completa: 2 zile (inclusiv debriefing detaliat si training)
  • Versiunea compacta: 6-8 ore (recomandat pentru conferinte sau alte tipuri de evenimente)

Cum putem s(t)imula afacerea ta ?
Hai sa discutam!


Sediul EVOLUTIV
Bucureşti, IAA House - Calea Victoriei 126, etaj 3, sector 1
Telefon
Gheorghe Andrieș: 0723. 522. 025 (centrul regional București)
Cristina Ţirulnic: 0726. 684. 282 (centrul regional București)
Sorina Andron: 0742. 951. 687 (centrul regional Iași)
Mail
office@evolutivconsultants.ro
DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd